Logo-ohjeistus uudistettu

Normiputki on julkaissut uudistuneenlogo-ohjeistuksensa. Uudesta ohjeistuksesta on haluttu tehdä entistä helpompi ja yksiselitteisempi. Uudistukselle nähtiin tarve sillä yhtiön logoa on nähty "milloin missäkin yhteydessä ja milloin mitenkin painettuna".

- Varsinkin junioritoiminnan puuhahenkilöissä esiintyy melkoista oma-aloitteisuutta ja luovuutta kun mainosjulkaisut pitää saada painoon eikä logoja ole muistettu pyytää, sanoo Normiputki Oy:n hallituksen puheenjohtajaJari Enckell. Ajattelimme samalla laittaa kaikki mahdolliset graaffiset versiot esille sivuillemme jotta ne sieltä jokainen oikeassa muodossa halutessaan löytää, Enckell jatkaa.

Parisen vuotta toiminut liiketoimintayksikkö NormiKone omaa lähes samanlaisen logon kuin Normiputkikin. Ainoastaan väri normi -sanan taustalla on erilainen. Näin yhtiö on halunnut säilyttää selkeän yhtenäisen linjan -ja ilmeen ulospäin.

Normiputken logouudistus tehtiin v.2008 alussa, jolloin nykyiset omistajat ostivat yhtiön takaisin Skanska Talonrakennukselta. Normiputki Oy on perustettu alunperin vuonna 1989 ja sen palveluksessa on (v.2012) 15 henkilöä.

Logo-ohjeistus sekä logot löytyvät näiden kotisivujen media -osiosta.

Lotta Maija P